İçindekiler
Derginin Künyesi
Sosyal Pazarlamada Teknoloji Kabulü: Hayırseverlik Davranışları Üzerine Bir İnceleme
Sevimlilik Algısının Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Denizli'de Bir Araştırma
Satın Alma Motivasyonları: Tüketicilerin Sanal Kompülsif Davranışları Üzerine Bir Araştırma
Groupon Satıcıları İçin Tekrar Satın Alma ve Ağızdan-Ağıza Pazarlamayı Yönlendiren Etkenler
Marka Mirası ve Marka Güveninin Satın Alma Niyeti, Müşteri Tatmini ve Marka Sadakati Üzerindeki Etkileri
E- Pazarlama Karması Unsurlarının Müşteri Memnuniyetine Etkisi: E-Ticaret Siteleri Üzerine Bir Araştırma
Bütüncül Kanal (Omni-Channel) Stratejisinin İncelenmesi: Gıda Perakendecisinden Bulgular
Tüketimde Alternatif Bir Yaklaşım Olarak Paylaşım Ekonomisi: Ortak Kullanım Ağlarının İçerik Analizi ile İncelenmesi
Duyusal Pazarlama Ve Duyusal Etkileşimin Ürün Algılamalarına Etkisi: Yumuşatıcı Ürününde Bir Araştırma
Türkiye’de Kâr Amaçsız Örgütlerde Pazarlama Çalışmaları (1999 – 2015): Merkez-Çevre İlişkisi Bağlamında Mevcut Durum ve Yönelimler